Népszerű az elektronikus diákhitel

Várakozáson felül teljesít a szeptember 6-ával elindult személyes megjelenés nélküli online Diákhitel igénylés.

Az elmúlt időszakban beérkezett szerződések 40%-át már elektronikus aláírással kötötték meg. Az online platform népszerűsége és a telefonos ügyintézés általánossá válása indokolja, hogy a Társaság október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett személyes ügyfélszolgálatát. A Budán működő Kacsa utcai ügyfélszolgálat a jövőben meghosszabbított nyitva tartással, mindennap este 6-ig várja az érdeklődőket.

Az elektronikus aláírással történő e-szerződéskötés beváltotta a hozzá fűzött reményeket: egyre több hallgató választja ezt a lehetőséget a Diákhitel igénylése során. Az e-szerződéskötés legnagyobb újítása az, hogy a teljes ügyintézés elektronikus felületen történik, így az nem igényli az ügyfelek személyes megjelenését.

Kattintás a Neptunon

Az e-aláírás bevezetése, vagyis szeptember 6-a óta a beérkező igénylések közel 40%-át elektronikus úton adták le. Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon, és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése. Az e-aláírás bevezetésével lehetővé vált, hogy még könnyebben és kényelmesebben igényelhessenek Diákhitelt az egyetemista, illetve főiskolás hallgatók. Az ügyintézést nagyban leegyszerűsíti, hogy a kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni valamely Diákhitel partnerintézménynél, felsőoktatási intézményben vagy a Diákhitel Központ ügyfélszolgálatán, hanem mindez online felületen valósul meg.

Végleg bezár a KÖKI Terminálon található iroda

A személyes jelenlétet nem igénylő innovatív elektronikus ügyintézés lehetővé tette a Diákhitel Központ számára, hogy a jövőben egy ügyfélszolgálattal működjön tovább ezért a KÖKI Terminálon található Diákhitel ügyfélszolgálat október 15-én végleg bezár. A jövőben kizárólag a Társaság Kacsa utcai ügyfélszolgálata (Budapest, 1027, Kacsa u. 15-23.) várja a diákhiteleseket és az érdeklődőket meghosszabbított nyitva tartással, hétfőtől péntekig, reggel 08:00 és délután 18:00 óra között. A személyes kiszolgálást kedvelő ügyfelek itt továbbra is személyesen intézhetnek hiteligényléssel, szerződésmódosítással, kamat-támogatással, számlainformációkkal kapcsolatos diákhiteles ügyeket.

A Diákhitellel kapcsolatos minden fontos információ, tudnivaló elérhető az MFB Csoporthoz tartozó Diákhitel Központ internetes felületén: www.diakhitel.hu. Az érdeklődők kérdéseit a www.facebook.com/diakhitel oldalon keresztül is fogadja a Társaság.

hirado.hu

Read previous post:
Kapcsolj le a hálózatról

Szinte min­denki le­cö­ve­kel es­tén­ként a szá­mí­tó­gép vagy az okos­te­le­fon mellé: csak rá akarsz nézni a kö­zös­ségi ol­da­lakra, mi­előtt le­fe­küd­nél, de

Close